Unreal Engine Lighting and Rendering Essentials

  • Издатель: Packt Publishing
  • ISBN: 9781785289064
  • EAN: 9781785289064

  • Книги: Книги на иностранных языках
  • ID:14911656
Где купить

Сравнить цены

Последняя известная цена от 210 р. до 336 р. в 2 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Яндекс.Маркет
5/5
333 р. (-37%) Кэшбэк в Яндекс.Маркет до 3.8%
Промокоды на скидку

Наличие уточняйте
23.06.2024
Повышенный кешбэк до 40%

Наличие уточняйте
24.12.2024
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Промокоды на скидку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время

Описание

Learn the principles of lighting and rendering in the Unreal EngineKey Features Get acquainted with the concepts of lighting and rendering specific to Unreal Use new features such as Realistic Rendering and Foliage Shading to breathe new life into your projects A fast-paced guide to help you learn lighting and rendering concepts in UnrealBook DescriptionUnreal Engine is a powerful game development engine that provides rich functionalities to create 2D and 3D games. Developers have the opportunity to build cross-platform mobile and desktop games from scratch. Unreal Engine enables users to create high quality games that focus on individual complexities of game development.This book provides you with the skills required to apply a high level of visual appeal to your games without compromising on performance.Starting with an introduction to the rendering system, you will learn to create different types of materials using the Material Editor. You will then create a particle system based on Cascade editor to create mind-blowing visual effects.Moving on, you will learn the concept of lights in Unreal and different types of dynamic/real-time lights, along with a number of powerful post processing effects. Next, you will learn to improve rendering performance, keeping in mind the rendering limitations for different platforms.At the end of the book, we will discuss the scalability settings menu, and how to add realistic fog effects based on the requirements of your game or level.What you will learn Use features such as realistic Rendering and Foliage Shading to create high quality output Create and edit your materials using the Material Editor Use Cascade's particle editor to create modular particle-based effects using emitters Explore Unreal's GPU Visualizer Tweak the overall look and feel of your scene with post-process effects Create charts to get stat unit times over a long period of time Use scalability settings to maintain performance for your games on different platforms and hardwareИздательство Packt PublishingМягкий переплетОбъем - 242 стр.Формат - 205x260 мм.ISBN 9781785289064Год издания: 2015

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
ИздательствоPackt Publishing
Жанркомпьютерные программы и программирование
Возрастное ограничение12+
Тип обложкимягкая
Автор(ы)


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги на иностранных языках Packt Publishing

Категория 168 р. - 252 р.

Книги на иностранных языках

Категория 168 р. - 252 р.

закладки (0) сравнение (0)

274 ms