- Эзотерика
- Журналистские расследования. Публицистика
- Досуг. Развлечения
- История. Социология. Политика
- Кулинария. Ремесла
- Естественные и технические науки
- Культура. Искусство
- Биографии. Мемуары
- Психология
- Туризм. Путешествия. Путеводители
- Спорт
- Медицина
- Дизайн. Мода. Фотография
- Философия. Религия
- Педагогика. Воспитание
- Научная литература
- Музыка
- Артбуки. Вселенные
О книге: For the Culture. The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyonce; Macmillan, 2023
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Collins Marcus |
Год издания | 2023 |
Издатель | Macmillan |
ISBN | 9781035020010 |
Обложка | твердый переплёт, суперобложка |
Кол-во страниц | 294 |
Возрастное ограничение | 16+ |
Оформление обложки | суперобложка |
Издательство | Macmillan |
Тип обложки | твердая |
Количество страниц | 294 |
Количество книг | 1 |
Жанр | мировая экономика |
Вес | 0.51 |
Сравнить цены
Последняя известная цена от 149 р. до 233 р. в 4 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyonce, discover the powerful force behind what we buy, what we do, and who we want to be…
We all try to influence others in our daily lives. We are all marketers, whether you are a manager motivating your team, an employee making a big presentation, an activist staging a protest or a company executive selling the next big thing. In For the Culture, Marcus Collins argues that the most powerful vehicle for influencing behavior is true cultural engagement. To inspire communities, we first need to think hard about how we appeal to their values and what we will contribute to their culture.
With a deep perspective based on a century's worth of data, Collins breaks down the many ways in which culture influences behavior. Using captivating stories from his own life as a top marketer - including spearheading digital strategy for Beyonce, working with iTunes and Nike+ on their collaboration, and designing ads for McDonalds - he shows readers how they can do the same. Full of memorable examples, from 1960s hippy culture to the enduring success of Patagonia, For the Culture offers the essential tools for creating lasting engagement and influence.
Смотри также о книге.
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Экономика. Бизнес
Категория 119 р. - 179 р.
Книги: Экономика. Бизнес: другие издатели
- Allen Lane
- Arcturus
- Arrow Books
- Atlantic
- Bantam books
- Bantam press
- BBC books
- Bloomsbury
- Bluebird
- Bodley Head
- Cambridge
- Canongate
- Corgi book
- Cornerstone Press
- Ebury Press
- Everyman
- Harpercollins
- John Murray
- Macmillan
- Mudlark
- Nicholas Brealey
- Pan Books
- Penguin
- Penguin Business
- Penguin Random House
- Penguin UK
- Profile books
- Random House Business
- RUGRAM
- Vermilion
- Vintage books
- Virgin Books
- William Collins
- Олимп-Бизнес
- Прометей