- Эзотерика
- Журналистские расследования. Публицистика
- Досуг. Развлечения
- История. Социология. Политика
- Кулинария. Ремесла
- Естественные и технические науки
- Культура. Искусство
- Биографии. Мемуары
- Психология
- Туризм. Путешествия. Путеводители
- Спорт
- Медицина
- Дизайн. Мода. Фотография
- Философия. Религия
- Педагогика. Воспитание
- Научная литература
- Музыка
- Артбуки. Вселенные
Velocity. The Seven New Laws for a World Gone Digital; Vermilion, 2012
- Издатель: Vermilion
- ISBN: 9780091947569
EAN: 9780091947569
- Книги: Экономика. Бизнес
- ID:12048925
Сравнить цены
Последняя известная цена от 135 р. до 332 р. в 4 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
A highly perceptive manifesto for entrepreneurs, leaders and managers from the Vice President of Digital Sport at Nike and the founder of legendary innovation agency AKQA. With an exclusive introduction by Sir Richard Branson.
How can you win when the only certainty is change? Highly accessible, lively and inspiring, Velocity draws upon the authors’ unique perspectives and experiences to present seven timeless new laws for businesses and individuals in a world that is dominated by rapid change and digital technology.
Written as a fascinating and enjoyable conversation between the authors – Stefan Olander, Vice President of Digital Sport from Nike and Ajaz Ahmed founder and Chairman AKQA – Velocity's up-to-date examples illustrate key lessons, together with insights, ideas and inspiration that individuals and businesses should adopt to thrive in the digital age.
Velocity shares the vision and values required to succeed with the untold backstories to influential and iconic innovation. Fast paced, useful, provocative and highly motivating, Velocity is a management book that will arm you with actionable ideas to define your future.
Features:
- 4 Velocity principles: Speed, Direction, Acceleration, Discipline.
- 7 Laws, including 'A Smith & Wesson beats four aces', 'It’s easier done than said', 'Convenient is the enemy of right' and 'No good joke survives a committee of six'.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Ahmed Ajaz; Olander Stefan |
Издатель | Vermilion |
Год издания | 2012 |
ISBN | 9780091947569 |
Обложка | мягкая обложка |
Кол-во страниц | 256 |
Вес | 0.31 |
Жанр | мировая экономика |
Возрастное ограничение | 16+ |
Количество страниц | 256 |
Издательство | Vermilion |
Тип обложки | мягкая |
Количество книг | 1 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Экономика. Бизнес Vermilion
Категория 108 р. - 162 р.
Книги: Экономика. Бизнес
Категория 108 р. - 162 р.
Книги: Экономика. Бизнес: другие издатели
- Allen Lane
- Arcturus
- Arrow Books
- Atlantic
- Bantam books
- Bantam press
- BBC books
- Bloomsbury
- Bluebird
- Bodley Head
- Cambridge
- Canongate
- Corgi book
- Cornerstone Press
- Ebury Press
- Everyman
- Harpercollins
- John Murray
- Macmillan
- Mudlark
- Nicholas Brealey
- Pan Books
- Penguin
- Penguin Business
- Penguin Random House
- Penguin UK
- Profile books
- Random House Business
- RUGRAM
- Vermilion
- Vintage books
- Virgin Books
- William Collins
- Олимп-Бизнес
- Прометей