Emotion by Design. Creative Leadership Lessons from a Life at Nike; Random House Business, 2022

от 226 р. до 249 р.

  • Издатель: Random House Business
  • ISBN: 9781847943545
  • EAN: 9781847943545

  • Книги: Экономика. Бизнес
  • ID:12043561
Где купить

Сравнить цены (2)

Цена от 226 р. до 249 р. в 2 магазинах

МагазинЦенаНаличие
Наличные, б/н, visa, qiwi, webmoney, я.деньги Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно! Кэшбэк в Лабиринт до 7%

30.06.2024
Яндекс.Маркет
5/5
Кэшбэк в Яндекс.Маркет до 3.8%
Промокоды на скидку

Наличие уточняйте
20.06.2024
Повышенный кешбэк до 40%
Промокоды на скидку

30.06.2024
Более 10 лет мы занимаемся продажей компьютеров, ноутбуков и обслуживанием компьютерной техники.
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Промокоды на скидку

Описание

From the creative genius behind Nike's most audacious campaigns comes this revelatory guide to creativity in business

A revelatory guide to creativity in business, from the genius behind Nike's greatest campaigns

Just do it. Find your greatness. Believe in something. For decades, Nike's campaigns have been so radically creative that they make an indelible mark on the public imagination - and, just sometimes, change how the world thinks.

It's an art form that Greg Hoffman understands better than anyone. Over 30 years at Nike, he crafted some of the most iconic campaigns in history: from Colin Kaepernick's 'Dream Crazy' ad, to the instantly recognisable logos used by Roger Federer and Serena Williams. By the end of his career, he was Chief Marketing Officer - responsible for maintaining the brand recognition of the Nike swoosh everywhere on Earth.

Now, Hoffman reveals the simple principle that Nike use to power their creativity: emotion by design. Combining scientific analysis and artistic daring, emotion by design helps Nike forge deep, personal bonds with their customers - crafting campaigns that chime with people's most audacious dreams.

But this method needn't be limited to Nike. In Emotion by Design, Hoffman reveals how you too can drive your creativity the Nike way: by drawing on the talents of a diverse team, by forging a culture where everyone is hypercreative, and by spotting which ideas have the potential to capture imaginations around the world.

The result is a masterclass in creativity, gleaned from a lifetime with one of the world's most innovative brands. We can all harness the power of emotion by design.

Emotion by Design. Creative Leadership Lessons from a Life at Nike - фото №1

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательRandom House Business
Год издания2022
ISBN9781847943545
Обложкатвердый переплёт, суперобложка
Кол-во страниц279


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Экономика. Бизнес Random House Business

Книги: Экономика. Бизнес

Категория 181 р. - 271 р.

закладки (0) сравнение (0)

9 ms