- Радиоэлектроника. Связь
- Метрология, стандартизация и сертификация
- Горная промышленность. Металлургия
- Энергетика
- Машиностроение. Приборостроение
- Автоматика. Вычислительная техника
- Транспорт
- Легкая промышленность
- Полиграфия
- Строительство. Коммунальное хозяйство
- Электротехника. Электроника
- Робототехника и контроллеры
- Ремонт бытовых приборов
Time-Dependent Measures of Perception in Sensory Evaluation; John Wiley & Sons Limited
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9781118991688
- Книги: Техническая литература
- ID:5998752
Цены
Последняя известная цена от 493 р. до 493 р. в 1 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
Sensory evaluation is a scientific discipline used to evoke, measure, analyse and interpret responses to products perceived through the senses of sight, smell, touch, taste and hearing. It is used to reveal insights into the way in which sensory properties drive consumer acceptance and behaviour, and to design products that best deliver what the consumer wants. It is also used at a more fundamental level to provide a wider understanding of the mechanisms involved in sensory perception and consumer behaviour. Sensory perception of products alters considerably during the course of consumption/use. Special techniques are used in product development to measure these changes in order to optimise product delivery to consumers. Time-Dependent Measures of Perception in Sensory Evaluation explores the many facets of time-dependent perception including mastication and food breakdown, sensory-specific satiety and sensory memory. Both traditional and cutting-edge techniques and applications used to measure temporal changes in sensory perception over time are reviewed, and insights into the way in which sensory properties drive consumer acceptance and behaviour are provided. This book will be a valuable resource for sensory professionals working in academia and industry, including sensory scientists, practitioners, trainers and students; and industry-based researchers in QA/QC, R&D and marketing.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Группа авторов |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 978-1-118-99168-8 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Пищевая промышленность John Wiley & Sons Limited
Категория 395 р. - 592 р.
Книги: Пищевая промышленность: другие издатели
- John Wiley & Sons Limited
- RUGRAM
- Академия
- Академкнига/Учебник
- Альпина
- Альпина Паблишер
- БИБКОМ
- ВНИРО
- Вышэйшая школа
- Дашков и К
- Изд. В. Секачев
- Издательство ЛАНЬ
- Инфра-Инженерия
- ИНФРА-М
- Кнорус
- Лань
- Лань Спб
- Литрес
- Моркнига
- Неизвестный
- НИЦ ИНФРА-М
- Новосибирский государственный технический университет
- Норматика
- Омега-Л
- Проспект
- Ресторанные ведомости
- Секачев В. Издательство
- Страта
- Феникс
- Финансы и статистика
- Флинта
- Фолиант
- Форум
- Эксмо
- Юрайт