The Power of Social Innovation. How Civic Entrepreneurs Ignite Community Networks for Good; John Wiley & Sons Limited

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9780470604069
  • Книги: Политика, политология
  • ID:5998041
Где купить

Цены

Последняя известная цена от 111 р. до 111 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Более 10 лет мы занимаемся продажей компьютеров, ноутбуков и обслуживанием компьютерной техники.
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Описание

Praise for The Power of Social Innovation «Goldsmith guided us in Florida on our successful faith-based initiatives. His bold approaches continue to inspire public officials and community groups alike with keys to activating citizens and expanding opportunity for all.» —Jeb Bush, former Governor, Florida «It has been a great pleasure to work with Steve Goldsmith. His work with us at America's Promise and all of his other diligent efforts are so well reflected in this book. The Power of Social Innovation reminds each of us in government, philanthropy, the nonprofit community, and as private citizens that we can and must work together to ensure the full fulfillment of the American Dream and to ensure the success of our most precious resource, our children.» —Alma J. Powell, chair, America's Promise Alliance «The Power of Social Innovation is a must read for social innovators who want to make a powerful impact. Stephen Goldsmith surveys the field and provides indispensible tools to help civic entrepreneurs scale up their ideas and produce the best possible results.» —Geoffrey Canada, president and CEO, Harlem Children's Zone «Goldsmith provides a useful toolkit for entrepreneurial public executives and innovative nonprofits and foundations. His research encourages transformative social change by advocating a shift in focus from direct services to citizens to building new, higher performance networks of public, private, and nonprofit organizations.» —Mark R. Warner, United States Senator, Virginia «When it comes to doing good, Stephen Goldsmith is as disruptive an innovator as we've seen. Read and study The Power of Social Innovation if you don't just want to do good, but want to make the greatest impact possible.» —Clayton M. Christensen, professor, Harvard Business School and author, Disrupting Class

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-0-470-60406-9


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Экономика John Wiley & Sons Limited

Категория 89 р. - 134 р.

update

Книги: Экономика

Категория 89 р. - 134 р.

update
закладки (0) сравнение (0)

60 ms