- Ведение бизнеса
- Реклама. PR
- Банковское дело. Финансы
- Делопроизводство
- Управление персоналом
- Блоги и социальные сети
- Электронная коммерция
- Маркетинг
- Менеджмент. Управление предприятием
- Психология бизнеса. Бизнес-этикет
- Техники продаж
- Управление качеством. Инновации
- Логистика
- Бухгалтерский учет и аудит
- Туристический бизнес
- Ресторанный бизнес
- Страхование
- Налоги и налогообложение
- Недвижимость
- Таможенное регулирование
- Личные финансы
- Копирайтинг. Визуализация. Деловая переписка
The Agility Factor. Building Adaptable Organizations for Superior Performance; John Wiley & Sons Limited
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9781118821398
- Книги: Управление, подбор персонала
- ID:6000795
Цены
Последняя известная цена от 96 р. до 96 р. в 1 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
A research-based approach to achieving long-term profitability in business What does it take to guarantee success and profitability over time? Authors Christopher G. Worley, a senior research scientist, Thomas D. Williams, an executive advisor, and Edward E. Lawler III, one of the country's leading management experts, set out to find the answer. In The Agility Factor: Building Adaptable Organizations for Superior Performance the authors reveal the factors that drive long-term profitability based on the practices of successful companies that have consistently outperformed their peers. Of the 234 large companies across 18 industries that were studied, there were few companies that delivered sustained performance across the board. The authors found that across industries, the most successful companies were not the «usual suspects» found in the media, but companies who possessed a quiet agility that allowed them to quickly perceive and respond to changes so that they could continue to grow. Agility gives organizations the ability to adapt to fluctuations in the environment, test possible responses, and implement changes quickly. This book offers specific, research-based case studies to help organizational leaders use agility to achieve sustained profitability and performance while also becoming more adaptable to a changing marketplace. For executives, leaders, consultants, board members and all those responsible for the long-term health of organizations, this insightful guide outlines: The components of agility for business organizations How to successfully build agility within an organization How agility has its foundation in good management practices How to use agility to gain a competitive advantage in the marketplace
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Edward E. Lawler, III |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 978-1-118-82139-8 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Экономика John Wiley & Sons Limited
Категория 77 р. - 115 р.
Книги: Экономика
Категория 77 р. - 115 р.
Книги: Экономика: другие издатели
- Ingram
- John Wiley & Sons Limited
- Readbox publishing GmbH
- Автор
- Алетейя
- Альпина Паблишер
- Вита-Пресс
- Дашков и К
- Дело
- Директмедиа Паблишинг
- Издательский Дом ВШЭ
- Издательство Института Гайдара
- Институт экономической политики имени Е.Т. Гайдара
- Интермедиатор
- ИНФРА-М
- ИСЭРТ РАН
- Кнорус
- Лань
- Ленанд
- Магистр
- Манн, Иванов и Фербер
- Наука
- ПИТЕР
- Прометей
- Проспект
- РАНХиГС
- Риор
- Социум
- Феникс
- Экзамен
- Экономика
- Экономический факультет МГУ
- Эксмо
- Юнити-Дана
- Юрайт