- Эзотерика
- Журналистские расследования. Публицистика
- Досуг. Развлечения
- История. Социология. Политика
- Кулинария. Ремесла
- Естественные и технические науки
- Культура. Искусство
- Экономика. Бизнес
- Биографии. Мемуары
- Психология
- Туризм. Путешествия. Путеводители
- Спорт
- Медицина
- Философия. Религия
- Педагогика. Воспитание
- Научная литература
- Музыка
- Артбуки. Вселенные
Книга Book Publishers Hiroshi Fujiwara: Fragment 2; Rizzoli, 2020
- Издатель: Rizzoli
- ISBN: 9780847868711
EAN: 9780847868711
- Книги: Нехудожественная литература на английском языке
- ID:9108596
Сравнить цены
Последняя известная цена от 225 р. до 447 р. в 4 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
Commanding the hothouse environment of Harajuku, the street fashion and culture district of Tokyo, Hiroshi Fujiwara is recognized the world over as a pioneer in streetwear, music, and art and is the ultimate arbiter of cool. Known internationally as one of the founding fathers of the 1990s Tokyo scene, Fujiwara exerts a disproportionate influence over contemporary design culture. With recent and highly successful collaborations with Louis Vuitton and Moncler, and with his mainstay work at Nike and Medicom, Fujiwara refines an aesthetic immersed in punk, hip-hop, and skate culture and translates it into pure luxury. A musician and producer originally from western Japan, Fujiwara is one of the most prolific of sneaker designers, and his kicks remain some of the most sought-after collectibles. In addition to his very visible and long-standing collaborations with major Western brands, he has long associations with Japanese disruptors like Jun Takahashi of Undercover and is head of the Tokyo-based Fragment Design. Chronicling his reign as the arbiter of hip for more than thirty years, this book presents his current preoccupations, with chapters on his highly sought-after artwork and graphics, sneakers, product design, and curated personal effects, giving readers a unique glimpse into one of the most influential tastemakers of our time.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Издатель | Rizzoli |
Год издания | 2020 |
ISBN | 9780847868711 |
Обложка | твердый переплёт |
Язык издания | eng |
Кол-во страниц | 255 |
Тип обложки | твердая |
Жанр | мода и стиль |
Вес | 1.72 |
Количество страниц | 255 |
Количество книг | 1 |
Издательство | Rizzoli |
Возрастное ограничение | 16+ |
Автор(ы) | без автора |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Дизайн. Мода. Фотография Rizzoli
Категория 180 р. - 270 р.
Книги: Дизайн. Мода. Фотография
Категория 180 р. - 270 р.
Книги: Дизайн. Мода. Фотография: другие издатели
- Abrams
- ACC Art Books
- ACC-distribution titles
- Arcturus
- Booq Publishing
- CICO Books
- Dom Publishers
- Dorling Kindersley
- Flammarion
- Fuel
- Gestalten
- Gestalten Verlag
- Gingko
- Harpercollins
- Hatje Cantz
- Laurence King Publishing
- Loft
- Monacelli
- Monsa
- Pavilion Books Group
- Penguin
- Phaidon
- Prestel
- Random House UK
- Rizzoli
- Schirmer/Mosel
- Taschen
- te Neues
- TeNeues
- Thames & Hudson
- Thames and Hudson Limited
- Thames&Hudson
- Welbeck
- William Collins
- Zupagrafika