Whiz Limited. The Finest of Tokyo Street; Rizzoli, 2022

от 323 р. до 389 р.

  • Издатель: Rizzoli
  • ISBN: 9780847871346
  • EAN: 9780847871346

  • Книги: Дизайн. Мода. Фотография
  • ID:13663892
Где купить

Сравнить цены (2)

Цена от 323 р. до 389 р. в 2 магазинах

МагазинЦенаНаличие
Наличные, б/н, visa, qiwi, webmoney, я.деньги Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно! Кэшбэк в Лабиринт до 7%

27.06.2024
Яндекс.Маркет
5/5
Кэшбэк в Яндекс.Маркет до 3.8%
Промокоды на скидку

Наличие уточняйте
17.06.2024
Повышенный кешбэк до 40%
Промокоды на скидку

22.06.2024
Более 10 лет мы занимаемся продажей компьютеров, ноутбуков и обслуживанием компьютерной техники.
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Промокоды на скидку

Описание

The first monograph on the Japanese streetwear brand Whiz Limited, this book showcases the last 20 years of the brand's design and collaborations with streetwear's most iconic players.

Whiz Limited is a Japanese streetwear brand estab-lished in 2000 by Hiroaki Shitano. With a following in Japan as well as Hong Kong and mainland China, Shitano has become something of a cult figure, as one of the new generation of streetwear designers influ-enced by Hiroshi Fujiwara.

Consisting originally of handmade, printed tees, the label has since expanded to include a complete range of streetwear infused with an eccentric Japanese flair. Shitano was raised in the entertainment district of Shinjuku, and this is reflected in the clothing's distinctly downtown urban vibe and predominantly dark color palette.

Chronicling the history of the brand, alongside some of Whiz's most prolific projects to date, this book features beautiful, newly shot photographs of a long list of collaborations with streetwear icons, including Hiroshi Fujiwara/Fragment, Mastermind, Stussy, A Bathing Ape®, Bristol, Bountyhunter, M&M, Kappa, New Era, Disney, Hello Kitty, G-Shock, Peanuts, Porter, The North Face, Marmot, First Down, and the estate of Keith Haring.

This book also features an impressive archive of the brand's iconic sneaker designs, boasting collabora-tions with heavy hitters like mita sneakers, Adidas, New Balance, Asics, Puma, Reebok, Mizuno, Converse, and Ugg, making it a must-have for sneak-erheads and lovers of streetwear style alike.

Whiz Limited. The Finest of Tokyo Street - фото №1

Whiz Limited. The Finest of Tokyo Street - фото №2

Whiz Limited. The Finest of Tokyo Street - фото №3

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
ИздательRizzoli
Год издания2022
СерияArt Fashion
ISBN9780847871346
Обложкатвердый переплёт
Кол-во страниц256


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Дизайн. Мода. Фотография Rizzoli

Книги: Дизайн. Мода. Фотография

Категория 258 р. - 388 р.

закладки (0) сравнение (0)

10 ms