The Green Grocer One Mans Manifesto for Corporate Activism; Dorling Kindersley, 2021

  • Издатель: Dorling Kindersley
  • ISBN: 978-0-241-49223-9
  • EAN: 9780241492239

  • Книги: Прочие издания
  • ID:8877445
Где купить

Сравнить цены

Последняя известная цена от 32 р. до 127 р. в 4 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Яндекс.Маркет
5/5
Кэшбэк в Яндекс.Маркет до 3.8%
Промокоды на скидку

Наличие уточняйте
27.06.2024
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Промокоды на скидку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!

Описание

Learn how to green your business with the help of one of the UKs leading corporate activists.
Running a sustainable business doesnt mean that you cant make a profit. In this inspiring book, readers that own businesses of all sizes will learn the value of pursuing ethical policies through the journey of the authors quest to "do it right".
Inside the pages of this sustainable business book, youll find:
- Expert advice on practical ways that businesses can help reverse climate change and promote social justice while generating a profit
- Chapters addressing plastics, responsible supply chains, the impact of COVID-19, and building a legacy that inspires the next generation
- Real-life examples from Icelands ongoing quest to be sustainable give insights into leadership and sustainable business
In the face of global warming, companies are moving towards more eco-friendly business practices and embracing their corporate social responsibility. The Green Grocer explores how one business owner did just that.
Richard Walker, who owns a GBP3bn supermarket chain, Iceland, is disrupting this critical sector with his own brand of corporate activism. From restricting single-use plastic to eradicating palm oil from products in his supermarkets, he explains how you too can make genuine progress on sustainable initiatives while being realistic about profit margins, and obligations to customers and employees.
This intimate, challenging, and encouraging book, offers clear-sighted experience and inspiration for any business, whether a large corporation, a start-up, a kitchen-table entrepreneur, or a sole trader, to make a difference.

The Green Grocer One Mans Manifesto for Corporate Activism - фото №1

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
ПереплетМягкий переплёт
ИздательDorling Kindersley
Год издания2021
Возрастные ограничения12
Кол-во страниц304
Страниц304
Переплётмягкий
ISBN978-0-241-49223-9
Размеры13,50 см × 21,50 см × 2,30 см
Формат135x215мм
Автор(ы)
ТематикаДругие издания
РазделКниги на английском языке
Количество страниц304
Вес0.30кг


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги на английском языке Dorling Kindersley

Категория 25 р. - 38 р.

Книги на английском языке

Категория 25 р. - 38 р.

закладки (0) сравнение (0)

8 ms