Upstanding (Frank A. Calderoni); John Wiley & Sons Limited

Где купить

Цены

Последняя известная цена от 52 р. до 52 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Более 10 лет мы занимаемся продажей компьютеров, ноутбуков и обслуживанием компьютерной техники.
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Описание

The CEO of Anaplan explains how a company’s character is a critical driver of sustained success  In his career as an executive at IBM, Cisco, and now as CEO of Anaplan, Frank A. Calderoni discovered that character is just as vital for companies as it is for individuals. In  Upstanding: How Company Character Catalyzes Loyalty, Agility, and Hypergrowth , the author explores the powerful link between corporate strategy, company culture, and individual character, and how activating this link is essential to realizing strong company character—and an essential ingredient for organizations to achieve hypergrowth, agility, and loyalty. This innovative resource features real-life examples of how today’s most successful companies are building upstanding character while increasing employee engagement, happiness, and performance.  The book is written to help executives, company founders, managers, and other leaders develop strategies that supercharge organizational performance while building a strong and high-engagement culture—providing real-world insights from the author’s own career along with a diverse cross-section of business thought leaders and CEOs of companies both small and large, local and global. The author draws upon his experience leading a $10 billion hypergrowth software company to explain how the fusion of culture and strategy, driven by a company’s character, leads to sustained internal and external success. Designed to empower leaders to make character the cornerstone of corporate culture, this invaluable resource:  Explores what “upstanding character” means for an organization, and how building a culture based on empathy, courage, authenticity, integrity, respect, and other factors drives higher performance and value creation for employees, customers, partners, and shareholders Reviews research on how culture drives performance, and operational practices for building upstanding organizational character and driving value-aligned behavior Features original interviews with Shantanu Narayen, Cy Wakeman, Eric Hutcherson, Kellie McElhaney, Geoffrey Moore, and other leaders inside and outside the tech sector Provides practical tools and approaches for increasing inclusion and belonging, improving communication, strengthening engagement, and rewarding upstanding character in employees Discusses the “Big 9” cultural values that are essential to creating upstanding company character, such as agility, collaboration, diversity, integrity, and respect With a foreword by Shantanu Narayen, Chairman and CEO of Adobe,  Upstanding: How Company Character Catalyzes Loyalty, Agility, and Growth  is essential reading for executives and business leaders interested in strategy, leadership, organizational culture, and management innovation, as well as leadership teams and HR professionals who are responsible for guiding their organization’s culture and developing its character.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
СерияАльба
ISBN978-1-119-74656-0


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Экономика John Wiley & Sons Limited

Категория 42 р. - 62 р.

Книги: Экономика

Категория 42 р. - 62 р.

update
закладки (0) сравнение (0)

32 ms