Consumer and Sensory Evaluation Techniques; John Wiley & Sons Limited

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781119405603
  • Книги: Техническая литература
  • ID:6518509
Где купить

Цены

Последняя известная цена от 302 р. до 302 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Промокоды на скидку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Описание

Practical reference on the latest sensory and consumer evaluation techniques available to professionals and academics working in food and consumer goods product development and marketing This unique manual describes how to implement specific sensory and consumer methods based on context and objective. Presented in a direct and straightforward language that will speak to the industry professionals and academics who are on the ground attempting to solve technical questions, it reviews, step by step, the various stages of a product evaluation. Included are practical examples from many industries that practitioners can relate to. The book also shows how to build a sustainable short-, medium-, and long-term product evaluation strategy, and guides readers on how to create customized methods, or even completely new approaches. Consumer and Sensory Evaluation Techniques speaks to management and decision-makers within organizations and addresses the main questions (eg: «How much will it cost?» and «How quickly can it be achieved?») that are faced when developing and testing new products before a launch. Chapters cover: the pillars of good consumer and sensory studies; sensory profile of a product: mapping internal sensory properties; the foundations of consumer evaluation; study plans and strategy—sustainable short, mid and long-term vision; real-life anticipation with market factors: concept, price, brand, market channel; and internal studies versus sub-contracting. Uses examples from multiple sectors to show how to build a sustainable product evaluation strategy Analyses the critical milestones to follow and the pitfalls to avoid Supports the decision-making process while developing fast yet robust test strategies that will increase the likelihood of a product's success Consumer and Sensory Evaluation Techniques is the perfect resource for students, faculty and professionals working in product development, including formulators and marketers.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-119-40560-3


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Технические науки John Wiley & Sons Limited

Категория 242 р. - 363 р.

Книги: Технические науки

Категория 242 р. - 363 р.

закладки (0) сравнение (0)

151 ms