Trust and Reputation for Service-Oriented Environments; John Wiley & Sons Limited

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9780470028254
  • Книги: Техническая литература
  • ID:6517161
Где купить

Цены

Последняя известная цена от 460 р. до 460 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Промокоды на скидку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Описание

Trustworthiness technologies and systems for service-oriented environments are re-shaping the world of e-business. By building trust relationships and establishing trustworthiness and reputation ratings, service providers and organizations will improve customer service, business value and consumer confidence, and provide quality assessment and assurance for the customer in the networked economy. Trust and Reputation for Service-Oriented Environments is a complete tutorial on how to provide business intelligence for sellers, service providers, and manufacturers. In an accessible style, the authors show how the capture of consumer requirements and end-user opinions gives modern businesses the competitive advantage. Trust and Reputation for Service-Oriented Environments: Clarifies trust and security concepts, and defines trust, trust relationships, trustworthiness, reputation, reputation relationships, and trust and reputation models. Details trust and reputation ontologies and databases. Explores the dynamic nature of trust and reputation and how to manage them efficiently. Provides methodologies for trustworthiness measurement, reputation assessment and trustworthiness prediction. Evaluates current trust and reputation systems as employed by companies such as Yahoo, eBay, BizRate, Epinion and Amazon, etc. Gives ample illustrations and real world examples to help validate trust and reputation concepts and methodologies. Offers an accompanying website with lecture notes and PowerPoint slides. This text will give senior undergraduate and masters level students of IT, IS, computer science, computer engineering and business disciplines a full understanding of the concepts and issues involved in trust and reputation. Business providers, consumer watch-dogs and government organizations will find it an invaluable reference to establishing and maintaining trust in open, distributed, anonymous service-oriented network environments.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-0-470-02825-4


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Технические науки John Wiley & Sons Limited

Категория 368 р. - 552 р.

update

Книги: Технические науки

Категория 368 р. - 552 р.

закладки (0) сравнение (0)

129 ms