Concept-Oriented Research and Development in Information Technology; John Wiley & Sons Limited

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781118753644
  • Книги: Техническая литература
  • ID:5981570
Где купить

Цены

Последняя известная цена от 368 р. до 368 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Промокоды на скидку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Описание

A pioneering, concept-oriented research and development approach improves business results in technology-driven industries With contributions from IT, systems, and operations experts from around the globe, this book sets forth a tested and proven, concept-oriented R&D approach that far surpasses the results of conventional R&D. The authors explain how to create a clear concept, then build upon that concept by developing a chain of technologies and target markets in order to create, sustain, and grow successful business operations. Real-world examples and case studies from IBM and Hitachi illustrate how the concept-oriented approach can be applied to IT and other technology-driven industries anywhere in the world. Concept-Oriented Research and Development in Information Technology sheds new light on the complex relationships between concept, technology and market, explaining how all of these elements are enhanced with a concept-oriented R&D approach. Throughout the book, readers will learn a variety of innovative perspectives and methods for concept creation, technology innovation, and market cultivation. Part I, Introduction, makes the case for a paradigm shift in R&D from a conventional approach to a concept-oriented one. Part II, Concept Creation, liffers four perspectives on the application of the concept-oriented approach. Part III, Fusion of Technologies, illustrates the need to fuse technologies to accommodate rapidly changing and unpredictable demands on business infrastructure. Part IV, Glocalization of Technologies, explains why businesses need to diversify globally, yet remain in tune with local markets. Part V, Conclusions and Future Directions, explores the potential of the concept-oriented approach to evolve with the changing needs of business and R&D. Concept-Oriented Research and Development in Information Technology helps students and professionals in IT, engineering, systems, and operations approach R&D in new ways that lead to better technologies and better businesses.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-118-75364-4


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Технические науки John Wiley & Sons Limited

Категория 295 р. - 442 р.

Книги: Технические науки

Категория 295 р. - 442 р.

закладки (0) сравнение (0)

130 ms