The Food Industry Innovation School. How to Drive Innovation through Complex Organizations; John Wiley & Sons Limited

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781118947630
  • Книги: Техническая литература
  • ID:6000237
Где купить

Цены

Последняя известная цена от 236 р. до 236 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Промокоды на скидку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Описание

Innovation and new product development are increasingly perceived as drivers of profits in the food industry. Companies are dedicating a large amount of resources to these areas and it is crucial that individuals understand how to be part of this new strategy. Food Industry Innovation School focuses on key skills needed to drive new ideas from initial concepts through to successful products on the shelf. The author argues that any individual can learn how to lead innovation within complex organizations utilizing companies? commercial and financial resources. The book focuses on the impact of single individuals on company successes. Case studies from the marketplace provide valuable examples of accomplishments and failures. Product development involves a plethora of activities such as R&D,innovation, engineering, packaging and design, manufacturing,logistics and supply chain management, as well as marketing, sales and finance, and the book addresses all these crucial functions undertaken by food companies and manufacturers of other packaged consumer goods. The learning principles and examples (based on the author's personal experience) are valid in many fast-moving consumer goods organizations and so the principles, best practices and solutions offered in the 12 chapters are relevant to a wide audience in the food industry and beyond, including those working in household products, retail, the automotive industry, computers and IT, furniture, and even media and publishing. Read more:

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-118-94763-0


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Пищевая промышленность John Wiley & Sons Limited

Категория 189 р. - 283 р.

закладки (0) сравнение (0)

51 ms