Leading Across Boundaries. Creating Collaborative Agencies in a Networked World; John Wiley & Sons Limited

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9780470588611
  • Книги: Политика, политология
  • ID:5985066
Где купить

Цены

Последняя известная цена от 143 р. до 143 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Более 10 лет мы занимаемся продажей компьютеров, ноутбуков и обслуживанием компьютерной техники.
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Описание

Praise for Leading Across Boundaries «Leading Across Boundaries is a terrific resource for nonprofit leaders. It is filled with great stories of collaboration, and also with the how-to's to make them work!» –Arlene Kaukus, former president, United Way of Buffalo and Erie County, and a nonprofit consultant «Linden illustrates the importance of collaboration, but drives further into issues of networks to teach us valuable lessons about core interests, trust, leadership, and success. This book is a very valuable and timely resource for practitioners who seek to produce more value from effective collaboration.» –Stephen Goldsmith, Daniel Paul Professor of Government, Kennedy School of Government, Harvard University, and author, The Power of Social Innovation «Linden provides a fresh, practitioner-oriented perspective on the topic of collaboration–especially for those in the public and nonprofit sectors wanting to benefit from Web 2.0 and social-networking technologies. It's a gem of a book and a terrific road map for leading change.» –Warren Master, president and editor-in-chief, The Public Manager «Linden uses fabulous examples to illustrate the essential ideas for collaboration and for effective leadership. His discussions of political acumen and the interpersonal side of collaboration are especially enlightening. I've been a manager for a long time, and wish I'd read this book earlier in my career!» –Ellen Switkes, assistant vice president emeritus, academic advancement, office of the president, University of California «Trust, transparency, and relationships are keys to successful collaboration. Linden takes these concepts and more and constructs a masterful lesson plan for us to follow.» –Tim Longo, police chief, Charlottesville, Virginia «…an invaluable contribution to anyone charged with shaping organizations, big and small.»–Don Kettl, author, The Next Government of the United States Note: CD-ROM/DVD and other supplementary materials are not included as part of eBook file.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-0-470-58861-1


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Политика John Wiley & Sons Limited

Категория 114 р. - 171 р.

Книги: Политика

Категория 114 р. - 171 р.

закладки (0) сравнение (0)

6 ms