Brandraising. How Nonprofits Raise Visibility and Money Through Smart Communications; John Wiley & Sons Limited
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9780470541913
- Книги: Политика, политология
- ID:5984873
Цены
Последняя известная цена от 126 р. до 126 р. в 1 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
In the current economic climate, nonprofits need to focus on ways to stand out from the crowd, win charitable dollars, and survive the downturn. Effective, mission-focused communications can help organizations build strong identities, heightened reputations, and increased fundraising capability. Brandraising outlines a mission-driven approach to communications and marketing, specifically designed to boost fundraising efforts. This book provides tools and guidance for nonprofits seeking to transform their communications and marketing through smart positioning, branding, campaigns, and materials that leverage solid strategy and great creative, with a unique focus on the intersection of communications and fundraising.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Sarah Durham |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 978-0-470-54191-3 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Политика John Wiley & Sons Limited
Категория 101 р. - 151 р.
Книги: Политика
Категория 101 р. - 151 р.
Книги: Политика: другие издатели
- John Wiley & Sons Limited
- Алгоритм
- Алгоритм, Редакция 1
- Алисторус
- Альпина Паблишер
- Аргументы недели
- АСТ
- АСТ, Neoclassic
- Весь мир
- Вече
- Европа
- Издательский дом "Питер"
- ИЗДАТЕЛЬСТВО "АСТ"
- ИНФРА-М
- ИТРК
- Книжный Мир
- Концептуал
- Кучково поле
- Ленанд
- Международные отношения
- Наше Завтра
- ОлмаМедиаГрупп/Просвещение
- ООО "Издательство "Эксмо"
- ПИТЕР
- Проспект
- Рипол-Классик
- Родина
- Родина Издательство ООО
- ТД Алгоритм
- Центрполиграф
- Эксмо
- Эксмо, Редакция 1
- Юрайт
- Яуза
- Яуза-пресс