- Религиозная литература для детей
- История
- Животный и растительный мир
- Все обо всем. Универсальные энциклопедии
- Этикет. Внешность.Гигиена. Личная безопасность
- Популярная психология для детей
- Человек. Земля. Вселенная
- Наука. Техника. Транспорт
- Компьютер для детей
- Другое
- Путеводители для детей
- Спорт для детей
- Детская кулинария
- Программирование и электроника для детей
- Экономика и финансы для детей
- Земля. Вселенная
- Популярная анатомия для детей
- Популярная психология. Личная эффективность
- Биографии великих людей
- Занимательное языкознание для детей
- Мифология для детей
- Философия и право для детей
- Знакомство с профессиями
- Земля. Космос
- Занимательная математика
Positioning for Architecture and Design Firms; John Wiley & Sons Limited
Цены
Последняя известная цена от 220 р. до 220 р. в 1 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
An essential guide for a firm of any size to effectively position itself in the marketplace For an architecture or design firm to survive and prosper in the new economy, it needs to redefine and reinvigorate its position in the marketplace. With dozens of how-to cases, examples, and guidelines, Positioning for Architecture and Design Firms provides the entire menu of tools, plus the inspiration needed, for making the changes required to stay competitive in the design world. Offering strategies for leveraging a firm's strongest assets into the formulation of a successful long-term plan, this book breaks with tradition to introduce the latest concepts specifically developed for building future business opportunities in an unstable economic landscape marked by shifts in competition, technology, and client expectations. With a wealth of information targeting the subject of positioning, readers will learn: Why the aftershocks of the Great Recession are likely to linger, and what you can do about it in relation to your firm's success How the coming generational shift will change the design business What positioning is, and how it needs to be developed to support and implement your strategic vision How your firm can establish a robust identity and operating model The importance of your firm's essential purpose How to turn your marketing department into a true marketing system, transforming it from production mode into an integrated positioning machine Why it is important to engage in advanced research and open innovation initiatives Addressing issues of firm identity, including an understanding of how to create the market positioning desired, Positioning for Architecture and Design Firms shows how a design firm—large or small, new or well established—can position itself to gain greater control over its destiny, and reach loftier levels of achievement. Learn about firm types, and match the right type to a firm's goals Develop and maintain a firm's identity in the marketplace Discover how organizational design and marketing support a chosen firm type
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Jack Reigle |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 978-0-470-91869-2 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Культура и искусство John Wiley & Sons Limited
Категория 176 р. - 263 р.
Книги: Культура и искусство
Категория 176 р. - 263 р.
Книги: Культура и искусство: другие издатели
- Harpercollins
- John Wiley & Sons Limited
- Автор
- Азбука
- Алетейя
- Альпина Диджитал
- Арка
- Арт-родник
- АСТ
- Аудиокнига (АСТ)
- Белый город
- Бомбора
- ВГИК
- Вече
- Издательские решения
- Издательство «Планета музыки»
- Кнорус
- КоЛибри
- Лань
- Литрес
- Манн, Иванов и Фербер
- Медный всадник
- Молодая гвардия
- Неизвестный
- НЛО
- Новое литературное обозрение
- ООО "Издательство "Эксмо"
- Планета музыки
- ПРОБЕЛ-2000
- Рипол-Классик
- Северный Паломник
- Феникс
- Центрполиграф
- Эксмо
- Юрайт