Сравнить цены на книгу: The Social CEO: How Social Media Can Make You A Stronger Leader; Bloomsbury, 2019

  • Издатель: Bloomsbury
  • ISBN: 9781472967244
  • EAN: 9781472967244

  • Книги: Другие издания
  • ID:6843243
Где купить

Сравнить цены

Последняя известная цена от 42 р. до 169 р. в 4 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Яндекс.Маркет
5/5
Кэшбэк в Яндекс.Маркет до 3.8%
Промокоды на скидку

Наличие уточняйте
27.06.2024
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Промокоды на скидку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!

Описание

There remains a huge gulf in understanding by many leaders of what some are calling the Social Age – huge changes going on in society, enabling anyone with a smartphone to sign up to a social network and comment on anything and everything. Despite this revolution, which has been embraced by the masses, it is the people at the top of organizations who have been slowest to understand and adapt to it.While business leaders may feel that it's enough to hire social media managers and amend their marketing strategies, Damian Corbet shows why organizations need to do more to succeed in the Social Age – why CEOs need to 'get social' to survive.The Social CEO sets out to educate and inspire senior leaders to embrace the Social Age, teaching them the hows and whys of utilising social media in order to make them stronger leaders. Social CEOs can effectively encourage engagement from their employees as well as other stakeholders and customers; they're better able to communicate their organization's objectives and values, gauge the climate in which they operate and improve their brand image.Offering invaluable contributions from industry-recognised experts in social business, The Social CEO explores the many aspects of leading in the Social Age, such as storytelling, personal branding, managing risk and public relations. With chapters also written by practising 'social CEOs' working across a variety of sectors, from healthcare to sport, the book provides a wealth of insight into how social media can be used to gain a competitive advantage.

The Social CEO: How Social Media Can Make You A Stronger Leader - фото №1

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
ИздательBloomsbury
Год издания2019
Возрастные ограничения12
Кол-во страниц280
Автор(ы)
РазделКниги на английском языке
ISBN978-1-4729-6724-4
Количество страниц280
Формат145x223мм
Вес0.55кг


Отзывы (0)




Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги на английском языке Bloomsbury

Категория 34 р. - 51 р.

Книги на английском языке

Категория 34 р. - 51 р.

закладки (0) сравнение (0)

8 ms