Сравнить цены на книгу: Agile Marketing (Gez Smith)
- Издатель: Lulu Press
- ISBN: 9780957275423
EAN: 9780957275423
- Книги: Книги на иностранных языках
- ID:14912916
Сравнить цены
Последняя известная цена от 31 р. до 61 р. в 2 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
Agile Marketing: The Incomplete Guide looks at how the rise of the Internet and digital technologies has made the worlds of marketing, PR and communications so much more complex, fast-paced and uncertain that the old ways of delivering campaigns are no longer as effective. Instead, we need to consider the approaches used for many years by software developers to deal with complex, fast-paced and uncertain environments, by adopting an agile mindset and used agile methodologies such as scrum. Covering agile from different perspectives in the fields of strategy, leadership and organisational change, as well as offering concrete changes and processes you could adopt right now in order to become more agile, this book is for anyone who feels that the old ways of delivering marketing, PR or communications activity are no longer keeping up with digital and the Internet, and who is open to considering a whole new way of approaching their professional work.Издательство Lulu PressМягкий переплетОбъем - 202 стр.Формат - 148x210 мм.ISBN 9780957275423Год издания: 2016
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Жанр | современная наука |
Издательство | Lulu Press |
Возрастное ограничение | 12+ |
Тип обложки | мягкая |
Автор(ы) | Gez Smith |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги на иностранных языках Lulu Press
Категория 25 р. - 37 р.
Книги на иностранных языках
Категория 25 р. - 37 р.