Сравнить цены на книгу: The A-Z of Digital Marketing (James Gaubert)
- Издатель: Lulu Press
- ISBN: 9780244979072
EAN: 9780244979072
- Книги: Книги на иностранных языках
- ID:14902738
Сравнить цены
Последняя известная цена от 31 р. до 64 р. в 2 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
Have you ever found yourself sat in a digital marketing meeting nodding along, too afraid to ask 'what do you mean?' Do you know the meaning of SoLoMo, VTR, SERP, trendjacking, permalinks, CX, IRM and DMP? It doesn't matter if you are just starting a career in digital marketing or if you are a seasoned veteran, one thing is for sure, digital marketing is an ever-evolving beast, innovating and developing at lightning speed, it's sometimes hard to keep up! The A-Z of Digital Marketing by James Gaubert is designed to provide you with help and understanding on some of today's digital marketing terms, innovations, acronyms, buzzwords, platforms, terminology and jargon. The ultimate goal, to educate you on the vast, and broad, topic of digital marketing, empower you in the workplace, help you write your own real-life digital marketing story and turn you into a cutting edge digital unicorn!Book cover designed by Loraine de Lumen.Издательство Lulu PressМягкий переплетОбъем - 126 стр.Формат - 148x210 мм.ISBN 9780244979072Год издания: 2018
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Издательство | Lulu Press |
Жанр | современная наука |
Тип обложки | мягкая |
Возрастное ограничение | 12+ |
Автор(ы) | James Gaubert |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги на иностранных языках Lulu Press
Категория 25 р. - 38 р.
Книги на иностранных языках
Категория 25 р. - 38 р.