The Social Ceo (Corbet Damian); Bloomsbury, 2021

от 132 р. до 202 р.

  • Издатель: Bloomsbury
  • ISBN: 978-1-4729-8404-3
  • EAN: 9781472984043

  • Книги: Прикладная и научно-популярная литература
  • ID:8595895
Где купить

Сравнить цены (2)

Цена от 132 р. до 202 р. в 2 магазинах

МагазинЦенаНаличие
Наличные, б/н, visa, qiwi, webmoney, я.деньги Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно! Кэшбэк в Лабиринт до 7%

29.05.2024
Яндекс.Маркет
5/5
Кэшбэк в Яндекс.Маркет до 3.8%
Промокоды на скидку

28.05.2024
Более 10 лет мы занимаемся продажей компьютеров, ноутбуков и обслуживанием компьютерной техники.
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте

Описание

There remains a huge gulf in understanding by many leaders of what some are calling the Social Age - huge changes going on in society, enabling anyone with a smartphone to sign up to a social network and comment on anything and everything. Despite this revolution, which has been embraced by the masses, it is the people at the top of organizations who have been slowest to understand and adapt to it.

While business leaders may feel that its enough to hire social media managers and amend their marketing strategies, Damian Corbet shows why organizations need to do more to succeed in the Social Age - why CEOs need to get social to survive.

The Social CEO sets out to educate and inspire senior leaders to embrace the Social Age, teaching them the hows and whys of utilising social media in order to make them stronger leaders. Social CEOs can effectively encourage engagement from their employees as well as other stakeholders and customers; theyre better able to communicate their organizations objectives and values, gauge the climate in which they operate and improve their brand image.

Offering invaluable contributions from industry-recognised experts in social business, The Social CEO explores the many aspects of leading in the Social Age, such as storytelling, personal branding, managing risk and public relations. With chapters also written by practising social CEOs working across a variety of sectors, from healthcare to sport, the book provides a wealth of insight into how social media can be used to gain a competitive advantage

The Social Ceo (Corbet Damian) - фото №1

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ПереплетМягкая бумажная
ИздательBloomsbury
Год издания2021
Кол-во страниц280
Возрастные ограничения12
ISBN9781472984043
Страниц280
Переплётмягкий
Размеры12,80 см × 19,80 см × 2,00 см
ТематикаПрикладная и научно-популярная литература
Обложкамягкая обложка


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Экономика. Бизнес Bloomsbury

Книги: Экономика. Бизнес

Категория 105 р. - 158 р.

закладки (0) сравнение (0)

37 ms