- Ведение бизнеса
- Реклама. PR
- Банковское дело. Финансы
- Делопроизводство
- Управление персоналом
- Блоги и социальные сети
- Электронная коммерция
- Маркетинг
- Менеджмент. Управление предприятием
- Психология бизнеса. Бизнес-этикет
- Техники продаж
- Управление качеством. Инновации
- Логистика
- Бухгалтерский учет и аудит
- Туристический бизнес
- Ресторанный бизнес
- Страхование
- Налоги и налогообложение
- Недвижимость
- Таможенное регулирование
- Личные финансы
- Копирайтинг. Визуализация. Деловая переписка
A Handbook on Multi-Attribute Decision-Making Methods; John Wiley & Sons Limited
Цены
Последняя известная цена от 331 р. до 331 р. в 1 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
Clear and effective instruction on MADM methods for students, researchers, and practitioners. A Handbook on Multi-Attribute Decision-Making Methods describes multi-attribute decision-making (MADM) methods and provides step-by-step guidelines for applying them. The authors describe the most important MADM methods and provide an assessment of their performance in solving problems across disciplines. After offering an overview of decision-making and its fundamental concepts, this book covers 20 leading MADM methods and contains an appendix on weight assignment methods. Chapters are arranged with optimal learning in mind, so you can easily engage with the content found in each chapter. Dedicated readers may go through the entire book to gain a deep understanding of MADM methods and their theoretical foundation, and others may choose to review only specific chapters. Each standalone chapter contains a brief description of prerequisite materials, methods, and mathematical concepts needed to cover its content, so you will not face any difficulty understanding single chapters. Each chapter: Describes, step-by-step, a specific MADM method, or in some cases a family of methods Contains a thorough literature review for each MADM method, supported with numerous examples of the method's implementation in various fields Provides a detailed yet concise description of each method's theoretical foundation Maps each method's philosophical basis to its corresponding mathematical framework Demonstrates how to implement each MADM method to real-world problems in a variety of disciplines In MADM methods, stakeholders' objectives are expressible through a set of often conflicting criteria, making this family of decision-making approaches relevant to a wide range of situations. A Handbook on Multi-Attribute Decision-Making Methods compiles and explains the most important methodologies in a clear and systematic manner, perfect for students and professionals whose work involves operations research and decision making.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Omid Bozorg-Haddad |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
Серия | Cova |
ISBN | 978-1-119-56338-9 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Экономика John Wiley & Sons Limited
Категория 265 р. - 397 р.
Книги: Экономика
Категория 265 р. - 397 р.
Книги: Экономика: другие издатели
- Ingram
- John Wiley & Sons Limited
- Readbox publishing GmbH
- Автор
- Алетейя
- Альпина Паблишер
- Вита-Пресс
- Дашков и К
- Дело
- Директмедиа Паблишинг
- Издательский Дом ВШЭ
- Издательство Института Гайдара
- Институт экономической политики имени Е.Т. Гайдара
- Интермедиатор
- ИНФРА-М
- ИСЭРТ РАН
- Кнорус
- Лань
- Ленанд
- Магистр
- Манн, Иванов и Фербер
- Наука
- ПИТЕР
- Прометей
- Проспект
- РАНХиГС
- Риор
- Социум
- Феникс
- Форум
- Экономика
- Экономический факультет МГУ
- Эксмо
- Юнити-Дана
- Юрайт