Corporations Compassion Culture; John Wiley & Sons Limited

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781119780595
  • Книги: Управление, подбор персонала
  • ID:7311641
Где купить

Цены

Последняя известная цена от 66 р. до 66 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Промокоды на скидку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Описание

The manner in which corporations are run globally is over. The author examines how corporations worldwide have failed when it comes to inclusion and gender equality and provides ideas on how businesses can address these issues. This book will discuss the following: Identify behaviors to avoid, including dangerous activities pre-Covid-19 corporate America was already presenting to employees’ well-being, engagement, and productivity. Lack of inclusion, gender inequity, and overall lack of compassion were destroying workers’ quality of service and robbing employees of purpose. Readers learn how to dismantle practices that jeopardize corporations’ very survival. Learn and adopt approaches exhibiting the new, better corporate America that enriches employees and provides profits to businesses. The leaders who recognize that employees, customers, and shareholders should be treated compassionately and equally are now displacing old leaders, and are succeeding in retaining the best talent and surviving the new realities. Topics examined include what works well, what the sacrifices are, and how to see tremendous financial payoff. Create strategies and tactics for integrating inclusion, gender equity, and compassion into businesses in a way that enriches society, employees, and the corporate entities themselves. Companies that value inclusion, equity, and compassion also see loyalty and innovation from their employees, and skyrocketing profits. Readers learn to design better businesses for employees who demand better environments, and for shareholders who demand corporate stability, risk mitigation (especially in unstable times), and solid profits. Measure and continuously evolve culture promoting risk mitigation, reputation preservation, employee retention, customer satisfaction, and profit generation. Each concept discussed ties back into practicing and improving these elements.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-119-78059-5


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Мотивация John Wiley & Sons Limited

Категория 53 р. - 79 р.

Книги: Мотивация

Категория 53 р. - 79 р.

закладки (0) сравнение (0)

10 ms