- Религиозная литература для детей
- История
- Животный и растительный мир
- Все обо всем. Универсальные энциклопедии
- Этикет. Внешность.Гигиена. Личная безопасность
- Популярная психология для детей
- Человек. Земля. Вселенная
- Наука. Техника. Транспорт
- Компьютер для детей
- Другое
- Путеводители для детей
- Спорт для детей
- Детская кулинария
- Программирование и электроника для детей
- Экономика и финансы для детей
- Земля. Вселенная
- Популярная анатомия для детей
- Популярная психология. Личная эффективность
- Биографии великих людей
- Занимательное языкознание для детей
- Мифология для детей
- Философия и право для детей
- Знакомство с профессиями
- Земля. Космос
- Занимательная математика
Media Selling (Warner Charles Dudley); John Wiley & Sons Limited
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9781119477419
- Книги: Кинематограф, театр
- ID:7025586
Цены
Последняя известная цена от 108 р. до 108 р. в 1 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
The must-have resource for media selling in today’s technology-driven environment The revised and updated fifth edition of Media Selling is an essential guide to our technology-driven, programmatic, micro-targeted, mobile, multi-channel media ecosystem. Today, digital advertising has surpassed television as the number-one ad investment platform, and Google and Facebook dominate the digital advertising marketplace. The authors highlight the new sales processes and approaches that will give media salespeople a leg up on the competition in our post-Internet media era. The book explores the automated programmatic buying and selling of digital ad inventory that is disrupting both media buyers and media salespeople. In addition to information on disruptive technologies in media sales, the book explores sales ethics, communication theory and listening, emotional intelligence, creating value, the principles of persuasion, sales stage management guides, and sample in-person, phone, and email sales scripts. Media Selling offers media sellers a customer-first and problem-solving sales approach. The updated fifth edition: Contains insight from digital experts into how 82.5% of digital ad inventory is bought and sold programmatically Reveals how to conduct research on Google Analytics Identifies how media salespeople can offer cross-platform and multi-channel solutions to prospects’ advertising and marketing challenge Includes insights into selling and distribution of podcasts Includes links to downloadable case studies, presentations, and planners on the Media Selling website Includes an extensive Glossary of Digital Advertising terms Written for students in communications, radio-TV, and mass communication, Media Selling is the classic work in the field. The updated edition provides an indispensable tool for learning, training, and mastering sales techniques for digital media.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Warner Charles Dudley |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 978-1-119-47741-9 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Культура и искусство John Wiley & Sons Limited
Категория 87 р. - 130 р.
Книги: Культура и искусство
Категория 87 р. - 130 р.
Книги: Культура и искусство: другие издатели
- Harpercollins
- John Wiley & Sons Limited
- Автор
- Азбука
- Алетейя
- Альпина Диджитал
- Арка
- Арт-родник
- АСТ
- Аудиокнига (АСТ)
- Белый город
- Бомбора
- ВГИК
- Вече
- Издательские решения
- Издательство «Планета музыки»
- Кнорус
- КоЛибри
- Лань
- Литрес
- Манн, Иванов и Фербер
- Медный всадник
- Молодая гвардия
- Неизвестный
- НЛО
- Новое литературное обозрение
- ООО "Издательство "Эксмо"
- Планета музыки
- ПРОБЕЛ-2000
- Рипол-Классик
- Северный Паломник
- Феникс
- Центрполиграф
- Эксмо
- Юрайт