Faceworld (Marion Zilio); John Wiley & Sons Limited

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781509537273
  • Книги: Изобразительное искусство, фотография
  • ID:7025352
Где купить

Цены

Последняя известная цена от 53 р. до 53 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Описание

We have long accepted the face as the most natural and self-evident thing, believing that in it we could read, as if on a screen, our emotions and our doubts, our anger and joy. We have decorated them, made them up, designed them, as if the face were the true calling card of our personality, the public manifestation of our inner being.

Nothing could be further from the truth. Rather than a window opening onto our inner nature, the face has always been a technical artefact—a construction that owes as much to artificiality as to our genetic inheritance. From the origins of humanity to the triumph of the selfie, Marion Zilio charts the history of the technical, economic, political, legal, and artistic fabrication of the face. Her account of this history culminates in a radical new interrogation of what is too often denounced as our contemporary narcissism. In fact, argues Zilio, the “narcissism” of the selfie may well reconnect us to the deepest sources of the human manufacture of faces—a reconnection that would also be a chance for us to come to terms with the non-human part of ourselves.

This highly original reflection on the fabrication of the face will be of great value to students and scholars of media and culture and to anyone interested in the pervasiveness of the face in our contemporary age of the selfie.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-5095-3727-3


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Изобразительное искусство John Wiley & Sons Limited

Категория 42 р. - 63 р.

Книги: Изобразительное искусство

Категория 42 р. - 63 р.

закладки (0) сравнение (0)

70 ms