- Религиозная литература для детей
- История
- Животный и растительный мир
- Все обо всем. Универсальные энциклопедии
- Этикет. Внешность.Гигиена. Личная безопасность
- Популярная психология для детей
- Человек. Земля. Вселенная
- Наука. Техника. Транспорт
- Компьютер для детей
- Другое
- Путеводители для детей
- Спорт для детей
- Детская кулинария
- Программирование и электроника для детей
- Экономика и финансы для детей
- Земля. Вселенная
- Популярная анатомия для детей
- Популярная психология. Личная эффективность
- Биографии великих людей
- Занимательное языкознание для детей
- Мифология для детей
- Философия и право для детей
- Знакомство с профессиями
- Земля. Космос
- Занимательная математика
Setting the Agenda (Maxwell McCombs); John Wiley & Sons Limited
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9781509535811
- Книги: Кинематограф, театр
- ID:6966045
Цены
Последняя известная цена от 63 р. до 63 р. в 1 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
News media strongly influence how we picture public affairs across the world, playing a significant and sometimes controversial role in determining which topics are at the centre of public attention and action. Setting the Agenda , first published in 2004, has become the go-to textbook on this crucial topic. In this timely third edition, Maxwell McCombs – a pioneer of agenda-setting research – and Sebastián Valenzuela – a senior scholar of agenda setting in Latin America – have expanded and updated the book for a new generation of students. In describing the media's influence on what we think about and how we think about it, Setting the Agenda also examines the sources of media agendas, the psychological explanation for their impact on the public agenda, and their consequences for attitudes, opinions and behaviours. New to this edition is a discussion of agenda setting in the widened media landscape, including a full chapter on network agenda setting and a lengthened presentation on agenda melding. The book also contains expanded material on social media and the role of agenda setting beyond the realm of public affairs, as well as a foreword from Donald L. Shaw and David H. Weaver, the co-founders of agenda-setting theory. This exciting new edition is an invaluable source for students of media, communications and politics, as well as those interested in the role of news in shaping and directing public opinion.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Maxwell McCombs |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 978-1-5095-3581-1 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Культура и искусство John Wiley & Sons Limited
Категория 50 р. - 76 р.
Книги: Культура и искусство
Категория 50 р. - 76 р.
Книги: Культура и искусство: другие издатели
- Harpercollins
- John Wiley & Sons Limited
- Автор
- Азбука
- Алетейя
- Альпина Диджитал
- Арка
- Арт-родник
- АСТ
- Аудиокнига (АСТ)
- Белый город
- Бомбора
- ВГИК
- Вече
- Издательские решения
- Издательство «Планета музыки»
- Кнорус
- КоЛибри
- Лань
- Литрес
- Манн, Иванов и Фербер
- Медный всадник
- Молодая гвардия
- Неизвестный
- НЛО
- Новое литературное обозрение
- ООО "Издательство "Эксмо"
- Планета музыки
- ПРОБЕЛ-2000
- Рипол-Классик
- Северный Паломник
- Феникс
- Центрполиграф
- Эксмо
- Юрайт