3G Marketing (Timo Kasper); John Wiley & Sons Limited

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9780470011171
  • Книги: Техническая литература
  • ID:6517443
Где купить

Цены

Последняя известная цена от 340 р. до 340 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Промокоды на скидку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Описание

Next generation wireless is not about technology, it is all about marketing…. What is the service offering rather than the features of the latest handset? Who are the customers and which are the most profitable? How do you identify and market to communities? How do you tariff for profit? If you need to know the answers and more, you really need to read this book. In the 1990s mobile operators underutilized marketing and only focused on rapid expansion of capacity and connecting new subscribers. Today, with the mobile services industry more mature and competitive, the authors unveil how more modern marketing is needed for success both in market share and profitability. 3G Marketing explains the role of early adopters, communities, reachability, brands, portals, and handsets to 3G success. It shows how success in 3G is dependent on successfully building strategic partnerships by covering issues from market intelligence to sales channel support. Aimed at the non-technical person, this authoritative resource gives clear and practical advice on how to use modern marketing methods to promote and sell mobile services. It provides a perfect and invaluable introduction for anybody entering mobile telecoms or companies faced with the need to partner with operators as crucially, it explains how services and applications can be brought to the market in the fiercely competitive 3G marketplace.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-0-470-01117-1


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Технические науки John Wiley & Sons Limited

Категория 272 р. - 408 р.

Книги: Технические науки

Категория 272 р. - 408 р.

закладки (0) сравнение (0)

136 ms