Game Character Creation with Blender and Unity; John Wiley & Sons Limited

Где купить

Цены

Последняя известная цена от 130 р. до 130 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Описание

A complete guide to creating usable, realistic game characters with two powerful tools Creating viable game characters requires a combination of skills. This book teaches game creators how to create usable, realistic game assets using the power of an open-source 3D application and a free game engine. It presents a step-by-step approach to modeling, texturing, and animating a character using the popular Blender software, with emphasis on low polygon modeling and an eye for using sculpting and textures, and demonstrates how to bring the character into the Unity game engine. Game creation is a popular and productive pursuit for both hobbyists and serious developers; this guide brings together two effective tools to simplify and enhance the process Artists who are familiar with Blender or other 3D software but who lack experience with game development workflow will find this book fills important gaps in their knowledge Provides a complete tutorial on developing a game character, including modeling, UV unwrapping, sculpting, baking displacements, texturing, rigging, animation, and export Emphasizes low polygon modeling for game engines and shows how to bring the finished character into the Unity game engine Whether you're interested in a new hobby or eager to enter the field of professional game development, this book offers valuable guidance to increase your skills.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-118-22690-2


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Программирование John Wiley & Sons Limited

Категория 104 р. - 155 р.

Книги: Программирование

Категория 104 р. - 155 р.

закладки (0) сравнение (0)

7 ms