Mass Media in the Post-Soviet World; Автор

  • Издатель: Автор
  • ISBN: 9783838271163
  • Книги: Кинематограф, театр
  • ID:6250454
Где купить

Цены

Последняя известная цена от 78 р. до 78 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Более 10 лет мы занимаемся продажей компьютеров, ноутбуков и обслуживанием компьютерной техники.
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Описание

This collection covers the major trends of the media environment of the post-Communist world and their recent development, with special focus on Russia and the post-Soviet space. The term ‘media environment’ covers not just traditional print and electronic media, but new media as well, and ranges from the political to entertainment and various artistic spheres. What role do market forces play in the process of media democratization, and how do state structures regulate, suppress, or use capitalism toward their own gain? What degree of informational pluralism has been achieved in the newly independent republics? What are the prospects for transparency and the participation of civil society in Russian and Eurasian media? To what degree do trends in post-Communist media reflect global trends? Is there a worldwide convergence with regard to both media formats and political messaging? Western observers usually pay their keenest attention to the role of media in Russia and Eurasia during national elections. While this is a valid focus, the present volume, with contributions by Luca Anceschi, Jonathan Becker, Lee B. Becker, Michael Cecire, Marta Dyczok, Nicola Ying Fry, Navbahor Imamova, Azamat Junisbai, Barbara Junisbai, Kornely Kakachia, Maria Lipman, Oleg Manaev, Marintha Miles, Olena Nikolayenko, Sarah Oates, Tamara Pataraia, Elisabeth Schimpfossl, Abdulfattoh Shafiev, Jack Snyder, Tudor Vlad, and Ilya Yablokov, aims at understanding the deeper overall ‘media philosophies’ that characterize post-Soviet media systems and environments, and the type of identity formation that they are promoting.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательАвтор
ISBN978-3-8382-7116-3


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Культура и искусство Автор

Категория 62 р. - 93 р.

Книги: Культура и искусство

Категория 62 р. - 93 р.

update
закладки (0) сравнение (0)

64 ms