- Ведение бизнеса
- Реклама. PR
- Банковское дело. Финансы
- Делопроизводство
- Управление персоналом
- Блоги и социальные сети
- Электронная коммерция
- Маркетинг
- Менеджмент. Управление предприятием
- Психология бизнеса. Бизнес-этикет
- Техники продаж
- Управление качеством. Инновации
- Логистика
- Бухгалтерский учет и аудит
- Туристический бизнес
- Ресторанный бизнес
- Страхование
- Налоги и налогообложение
- Недвижимость
- Таможенное регулирование
- Личные финансы
- Копирайтинг. Визуализация. Деловая переписка
Designing and Conducting Survey Research. A Comprehensive Guide; John Wiley & Sons Limited
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9781118767009
- Книги: Политика, политология
- ID:6001230
Цены
Последняя известная цена от 216 р. до 216 р. в 1 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
The industry standard guide, updated with new ideas and SPSS analysis techniques Designing and Conducting Survey Research: A Comprehensive Guide Fourth Edition is the industry standard resource that covers all major components of the survey process, updated to include new data analysis techniques and SPSS procedures with sample data sets online. The book offers practical, actionable guidance on constructing the instrument, administrating the process, and analyzing and reporting the results, providing extensive examples and worksheets that demonstrate the appropriate use of survey and data techniques. By clarifying complex statistical concepts and modern analysis methods, this guide enables readers to conduct a survey research project from initial focus concept to the final report. Public and nonprofit managers with survey research responsibilities need to stay up-to-date on the latest methods, techniques, and best practices for optimal data collection, analysis, and reporting. Designing and Conducting Survey Research is a complete resource, answering the «what», «why», and «how» every step of the way, and providing the latest information about technological advancements in data analysis. The updated fourth edition contains step-by-step SPSS data entry and analysis procedures, as well as SPSS examples throughout the text, using real data sets from real-world studies. Other new information includes topics like: Nonresponse error/bias Ethical concerns and special populations Cell phone samples in telephone surveys Subsample screening and complex skip patterns The fourth edition also contains new information on the growing importance of focus groups, and places a special emphasis on data quality including size and variability. Those who employ survey research methods will find that Designing and Conducting Survey Research contains all the information needed to better design, conduct, and analyze a more effective survey.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Louis M. Rea |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 978-1-118-76700-9 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Экономика John Wiley & Sons Limited
Категория 173 р. - 259 р.
Книги: Экономика
Категория 173 р. - 259 р.
Книги: Экономика: другие издатели
- Ingram
- John Wiley & Sons Limited
- Readbox publishing GmbH
- Автор
- Алетейя
- Альпина Паблишер
- Вита-Пресс
- Дашков и К
- Дело
- Директмедиа Паблишинг
- Издательский Дом ВШЭ
- Издательство Института Гайдара
- Институт экономической политики имени Е.Т. Гайдара
- Интермедиатор
- ИНФРА-М
- ИСЭРТ РАН
- Кнорус
- Лань
- Ленанд
- Магистр
- Манн, Иванов и Фербер
- Наука
- ПИТЕР
- Прометей
- Проспект
- РАНХиГС
- Риор
- Социум
- Феникс
- Форум
- Экономика
- Экономический факультет МГУ
- Эксмо
- Юнити-Дана
- Юрайт