Interactions on Digital Tablets in the Context of 3D Geometry Learning. Contributions and Assessments; John Wiley & Sons Limited

Где купить

Цены

Последняя известная цена от 437 р. до 437 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Описание

Over the last few years, multi-touch mobile devices have become increasingly common. However, very few applications in the context of 3D geometry learning can be found in app stores. Manipulating a 3D scene with a 2D device is the main difficulty of such applications. Throughout this book, the author focuses on allowing young students to manipulate, observe and modify 3D scenes using new technologies brought about by digital tablets. Through a user-centered approach, the author proposes a grammar of interactions adapted to young learners, and then evaluates acceptability, ease of use and ease of learning of the interactions proposed. Finally, the author studies in situ the pedagogic benefits of the use of tablets with an app based on the suggested grammar. The results show that students are able to manipulate, observe and modify 3D scenes using an adapted set of interactions. Moreover, in the context of 3D geometry learning, a significant contribution has been observed in two classes when students use such an application. The approach here focuses on interactions with digital tablets to increase learning rather than on technology. First, defining which interactions allow pupils to realize tasks needed in the learning process, then, evaluating the impact of these interactions on the learning process. This is the first time that both interactions and the learning process have been taken into account at the same time.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-119-32996-1


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Интернет информационные технологии John Wiley & Sons Limited

Категория 349 р. - 524 р.

update
закладки (0) сравнение (0)

13 ms