Designing Information. Human Factors and Common Sense in Information Design; John Wiley & Sons Limited

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781118420096
  • Книги: Зарубежная образовательная литература
  • ID:5998415
Где купить

Цены

Последняя известная цена от 179 р. до 179 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Промокоды на скидку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Описание

"The book itself is a diagram of clarification, containing hundreds of examples of work by those who favor the communication of information over style and academic postulation—and those who don't. Many blurbs such as this are written without a thorough reading of the book. Not so in this case. I read it and love it. I suggest you do the same." —Richard Saul Wurman «This handsome, clearly organized book is itself a prime example of the effective presentation of complex visual information.» —eg magazine «It is a dream book, we were waiting for…on the field of information. On top of the incredible amount of presented knowledge this is also a beautifully designed piece, very easy to follow…» —Krzysztof Lenk, author of Mapping Websites: Digital Media Design «Making complicated information understandable is becoming the crucial task facing designers in the 21st century. With Designing Information, Joel Katz has created what will surely be an indispensable textbook on the subject.» —Michael Bierut «Having had the pleasure of a sneak preview, I can only say that this is a magnificent achievement: a combination of intelligent text, fascinating insights and – oh yes – graphics. Congratulations to Joel.» —Judith Harris, author of Pompeii Awakened: A Story of Rediscovery Designing Information shows designers in all fields – from user-interface design to architecture and engineering – how to design complex data and information for meaning, relevance, and clarity. Written by a worldwide authority on the visualization of complex information, this full-color, heavily illustrated guide provides real-life problems and examples as well as hypothetical and historical examples, demonstrating the conceptual and pragmatic aspects of human factors-driven information design. Both successful and failed design examples are included to help readers understand the principles under discussion.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-118-42009-6


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Дизайн культура. искусство John Wiley & Sons Limited

Категория 143 р. - 214 р.

Книги: Дизайн культура. искусство

Категория 143 р. - 214 р.

закладки (0) сравнение (0)

16 ms