- Радиоэлектроника. Связь
- Метрология, стандартизация и сертификация
- Горная промышленность. Металлургия
- Энергетика
- Машиностроение. Приборостроение
- Автоматика. Вычислительная техника
- Транспорт
- Легкая промышленность
- Полиграфия
- Строительство. Коммунальное хозяйство
- Электротехника. Электроника
- Робототехника и контроллеры
- Ремонт бытовых приборов
Statistics for Sensory and Consumer Science; John Wiley & Sons Limited
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9780470669167
- Книги: Техническая литература
- ID:5998253
Цены
Последняя известная цена от 337 р. до 337 р. в 1 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
As we move further into the 21st Century, sensory and consumer studies continue to develop, playing an important role in food science and industry. These studies are crucial for understanding the relation between food properties on one side and human liking and buying behaviour on the other. This book by a group of established scientists gives a comprehensive, up-to-date overview of the most common statistical methods for handling data from both trained sensory panels and consumer studies of food. It presents the topic in two distinct sections: problem-orientated (Part I) and method orientated (Part II), making it to appropriate for people at different levels with respect to their statistical skills. This book succesfully: Makes a clear distinction between studies using a trained sensory panel and studies using consumers. Concentrates on experimental studies with focus on how sensory assessors or consumers perceive and assess various product properties. Focuses on relationships between methods and techniques and on considering all of them as special cases of more general statistical methodologies It is assumed that the reader has a basic knowledge of statistics and the most important data collection methods within sensory and consumer science. This text is aimed at food scientists and food engineers working in research and industry, as well as food science students at master and PhD level. In addition, applied statisticians with special interest in food science will also find relevant information within the book.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Tormod N s |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 978-0-470-66916-7 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Пищевая промышленность John Wiley & Sons Limited
Категория 269 р. - 404 р.
Книги: Пищевая промышленность: другие издатели
- John Wiley & Sons Limited
- RUGRAM
- Академия
- Академкнига/Учебник
- Альпина
- Альпина Паблишер
- БИБКОМ
- ВНИРО
- Вышэйшая школа
- Дашков и К
- Изд. В. Секачев
- Издательство ЛАНЬ
- Инфра-Инженерия
- ИНФРА-М
- Кнорус
- Лань
- Лань Спб
- Литрес
- Моркнига
- Неизвестный
- НИЦ ИНФРА-М
- Новосибирский государственный технический университет
- Норматика
- Омега-Л
- Проспект
- Ресторанные ведомости
- Секачев В. Издательство
- Страта
- Феникс
- Финансы и статистика
- Флинта
- Фолиант
- Форум
- Эксмо
- Юрайт