Sonic Boom: Napster, P2P and the Battle for the Future of Music; HarperCollins

  • Издатель: Harpercollins
  • ISBN: 9780007404803
  • Книги: Музыка, балет
  • ID:5987119
Где купить

Цены

Последняя известная цена от 4 р. до 4 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Промокоды на скидку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Описание

The first book to tell the inside story of the battle for control over the future of music and how technology is ripping up the traditional rules of business.As the internet grew throughout the 1990s, software was developed, such as Liquid Audio and MP3, that could deliver music anywhere and most importantly for free. Bands were reaching fans without record company support; entrepreneurs made money distributing digital music files without licensing agreements; the music industry executives complained of piracy and refused to embrace the Information Age.The story of the struggle to define the future of the music industry is a parable of how technology is completely changing the way we think and do business. Internet companies such as Napster, invented in 1999 by the nineteen-year-old Shawn Fanning, were rewriting the rules. Within two years, the music industry was on the attack, Napster was shut down by the courts and then bought by Bertelsmann.The on going battle highlights some of the most crucial questions facing all forms of commerce in the face of the internet: how does the internet change the way we pay for things? How far will traditional businesses go to protect their future?‘Sonic Boom’ is immaculately researched and peopled by the musicians, executives, entrepreneurs and programmers behind one of the most vital questions concerning the Information Age: who owns intellectual content on the web?

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательHarperCollins
ISBN978-0-00-740480-3


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Музыка Harpercollins

Категория 3 р. - 5 р.

Книги: Музыка

Категория 3 р. - 5 р.

update
закладки (0) сравнение (0)

52 ms