Social Media in the Public Sector. A Guide to Participation, Collaboration and Transparency in The Networked World; John Wiley & Sons Limited

  • Издатель: John Wiley & Sons Limited
  • ISBN: 9781118224243
  • Книги: Политика, политология
  • ID:5985018
Где купить

Цены

Последняя известная цена от 209 р. до 209 р. в 1 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Более 10 лет мы занимаемся продажей компьютеров, ноутбуков и обслуживанием компьютерной техники.
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Промокоды на скидку
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!
Яндекс.Маркет
5/5
Промокоды на скидку

Описание

Grounded in solid research, Social Media in the Public Sector explores the myriad uses of social media in the public sector and combines existing practices with theories of public administration, networked governance, and information management. Comprehensive in scope, the book includes best practices, the strategic, managerial, administrative, and procedural aspects of using social media, and explains the theoretical dimensions of how social behavior affects the adoption of social media technologies. Praise for Social Media in the Public Sector «Mergel has produced a foundational work that combines the best kind of scholarship with shoe-leather reporting and anthropology that highlights the debates that government agencies are struggling to resolve and the fruits of their efforts as they embrace the social media revolution. Social Media in the Public Sector is a first and sets a high standard against which subsequent analysis will be measured.» —Lee Rainie, director, Pew Research Center's Internet & American Life Project «Mergel is an award-winning author who again wields her story skills in this book. She excels in explaining in concrete, practical terms how government managers can use social media to serve the public. Her book puts years of research into one handy guide. It's practical. It's readable. And it's an essential read.» —John M. Kamensky, senior fellow, IBM Center for The Business of Government «Mergel moves beyond the hype with detailed, comprehensive research on social media technologies, use, management, and policies in government. This book should be required reading for researchers and public managers alike.» —Jane Fountain, professor and director, National Center for Digital Government, University of Massachusetts Amherst «Comprehensive and compelling, Social Media in the Public Sector makes the case that to achieve Government 2.0, agencies must first adopt Web 2.0 social technologies. Mergel explains both how and why in this contemporary study of traditional institutions adopting and adapting to new technologies.» —Beth Simone Noveck, United States Deputy Chief Technology Officer (2009-2011)

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательJohn Wiley & Sons Limited
ISBN978-1-118-22424-3


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Политика John Wiley & Sons Limited

Категория 167 р. - 250 р.

закладки (0) сравнение (0)

9 ms