The Brand IDEA. Managing Nonprofit Brands with Integrity, Democracy, and Affinity; John Wiley & Sons Limited
- Издатель: John Wiley & Sons Limited
- ISBN: 9781118573303
- Книги: Политика, политология
- ID:5984147
Цены
Последняя известная цена от 132 р. до 132 р. в 1 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
Offering a new framework for nonprofit brand management, this book presents the Brand IDEA (Integrity, Democracy, and Affinity). The framework eschews traditional, outdated brand tenets of control and competition largely adopted from the private sector, in favor of a strategic approach centered on the mission and based on a participatory process, shared values, and the development of key partnerships. The results are nonprofit brands that create organizational cohesion and generate trust in order to build capacity and drive social impact. The book explores in detail how nonprofit organizations worldwide are developing and implementing new ways of thinking about and managing their organizational brands.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Автор(ы) | Stenzel Julia Shepard |
Издатель | John Wiley & Sons Limited |
ISBN | 978-1-118-57330-3 |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Политика John Wiley & Sons Limited
Категория 105 р. - 158 р.
Книги: Политика
Категория 105 р. - 158 р.
Книги: Политика: другие издатели
- John Wiley & Sons Limited
- Алгоритм
- Алгоритм, Редакция 1
- Алисторус
- Альпина Паблишер
- Аргументы недели
- АСТ
- АСТ, Neoclassic
- Весь мир
- Вече
- Европа
- Издательский дом "Питер"
- ИЗДАТЕЛЬСТВО "АСТ"
- ИНФРА-М
- ИТРК
- Книжный Мир
- Концептуал
- Кучково поле
- Ленанд
- Международные отношения
- Наше Завтра
- ОлмаМедиаГрупп/Просвещение
- ООО "Издательство "Эксмо"
- ПИТЕР
- Проспект
- Рипол-Классик
- Родина
- Родина Издательство ООО
- ТД Алгоритм
- Центрполиграф
- Эксмо
- Эксмо, Редакция 1
- Юрайт
- Яуза
- Яуза-пресс