5 Steps to Customer Centricity
- Издатель: Lulu Press
- ISBN: 9781105253973
EAN: 9781105253973
- Книги: Книги на иностранных языках
- ID:14912549
Сравнить цены
Последняя известная цена от 104 р. до 107 р. в 2 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
Companies are no longer in the business of selling products and services - they are selling experiences. Most decision makers in medium and large size companies however are far removed from their customers. In The 5 Stepping Stones to Customer Centricity, award-winning Customer Experience professional Koert Breebaart takes us through a unique framework for enterprises to realize customer value in a limited timeframe. The book provides us, the Customer Champions, with a balanced understanding of the most important aspects of Customer Experience Management, a practical guide to set companywide customer targets and examples, illustrations and war stories from different industries on how the concepts are applied.Издательство Lulu PressМягкий переплетОбъем - 198 стр.Формат - 148x210 мм.ISBN 9781105253973Год издания: 2012
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Возрастное ограничение | 12+ |
Издательство | Lulu Press |
Жанр | экономика предприятий |
Тип обложки | мягкая |
Автор(ы) | Koert Breebaart |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги на иностранных языках Lulu Press
Категория 83 р. - 125 р.
Книги на иностранных языках
Категория 83 р. - 125 р.