A Behavioral Theory of the Firm
- Издатель: Martino Fine Books
- ISBN: 9781614275329
EAN: 9781614275329
- Книги: Книги на иностранных языках
- ID:14910474
Сравнить цены
Последняя известная цена от 47 р. до 170 р. в 2 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
2013 Reprint of 1963 First Edition. Full facsimile of the original edition, not reproduced with Optical Recognition Software. "A Behavioral Theory of the Firm" has become a classic work in organizational theory, and is one of the most significant contributions to theory intended to improve the operation of the modern corporation. The authors use experiments and empirical observations to build their model of decision making. They reject the structure of the firm as represented by classical economic theory, instead they focus on the discretion of management. They also offer a new way of viewing the effects of organization, communications and individuals on the firm's overall activity. This is path breaking book and among the most important and provocative interpretations yet advanced for seeing inside the firm to understand it as an organization and an economic entity.Издательство Martino Fine BooksМягкий переплетОбъем - 346 стр.Формат - 165x235 мм.ISBN 9781614275329Год издания: 2013
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
Издательство | Martino Fine Books |
Тип обложки | мягкая |
Жанр | промышленный маркетинг |
Возрастное ограничение | 12+ |
Автор(ы) | Richard Michael Cyert, James G. March |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги на иностранных языках Martino Fine Books
Категория 37 р. - 56 р.
Книги на иностранных языках
Категория 37 р. - 56 р.