- Ведение бизнеса
- Реклама. PR
- Экономика
- Банковское дело. Финансы
- Делопроизводство
- Управление персоналом
- Блоги и социальные сети
- Электронная коммерция
- Маркетинг
- Менеджмент. Управление предприятием
- Психология бизнеса. Бизнес-этикет
- Техники продаж
- Управление качеством. Инновации
- Бухгалтерский учет и аудит
- Туристический бизнес
- Ресторанный бизнес
- Страхование
- Налоги и налогообложение
- Недвижимость
- Таможенное регулирование
- Личные финансы
- Копирайтинг. Визуализация. Деловая переписка
Managing Customer Experience and Relationships
Цены
Последняя известная цена от 254 р. до 254 р. в 1 магазинах
Вы можете поискать его на других площадках:
Магазин | Цена | Наличие |
---|---|---|
Описание
Every business on the planet is trying to maximize the value created by its customers Learn how to do it, step by step, in this newly revised Fourth Edition of Managing Customer Experience and Relationships: A Strategic Framework. Written by Don Peppers and Martha Rogers, Ph. D., recognized for decades as two of the world's leading experts on customer experience issues, the book combines theory, case studies, and strategic analyses to guide a company on its own quest to position its customers at the very center of its business model, and to "treat different customers differently. " This latest edition adds new material including: How to manage the mass-customization principles that drive digital interactions How to understand and manage data-driven marketing analytics issues, without having to do the math How to implement and monitor customer success management, the new discipline that has arisen alongside software-as-a-service businesses How to deal with the increasing threat to privacy, autonomy, and competition posed by the big tech companies like Facebook, Amazon, and Google Teaching slide decks to accompany the book, author-written test banks for all chapters, a complete glossary for the field, and full indexing Ideal not just for students, but for managers, executives, and other business leaders, Managing Customer Experience and Relationships should prove an indispensable resource for marketing, sales, or customer service professionals in both the B2C and B2B world.
Смотри также о книге.
О книге
Параметр | Значение |
---|---|
ISBN | 978-1-119-81534-1 |
Автор(ы) | Don Peppers |
Отзывы (0)
Добавить отзыв
Книги: Логистика: другие издатели
- Gardners Books
- John Wiley & Sons Limited
- Автор
- Альпина Диджитал
- Альпина Паблишер
- Альпина Паблишер ООО
- Альфа-Пресс
- БИБКОМ
- Бомбора
- Вузовский учебник
- Вышэйшая школа
- Дашков и К
- Издательский дом "Питер"
- Издательство ЛАНЬ
- Инфра-Инженерия
- ИНФРА-М
- Кнорус
- Лань
- МГТУ им. Н. Э. Баумана (национальный исследовательский университет)
- МГТУ им. Н.Э. Баумана
- Новосибирский государственный технический университет
- Омега-Л
- ПИТЕР
- Политехника
- Прометей
- Проспект
- Спутник+
- ТНТ
- Феникс
- Флинта
- Форум
- Экзамен
- Эксмо
- Юрайт
- Юрайт-Издат