All-American Ads of the 40s (без автора); Taschen, 2023

131 р.

  • Издатель: Taschen
  • ISBN: 9783836588584
  • Книги: Книги
  • ID:13796825
Где купить

Сравнить цены (1)

Цена от 131 р. до 131 р. в 1 магазинах

МагазинЦенаНаличие
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!

Наличие уточняйте
22.12.2023
Яндекс.Маркет
5/5
221 р. (-41%) Кэшбэк в Яндекс.Маркет до 3.8%
Промокоды на скидку

09.06.2025
Повышенный кешбэк до 40%

Наличие уточняйте
24.12.2024
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Промокоды на скидку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время

Описание

Wartime action and postwar triumph in the advertising of the 1940s

At the beginning of the decade, America was at war. Patriotism was an integral part of everyday life, with the sentiment mirrored in advertising. As America emerged victorious out of the darkness of World War II in 1945, the economic boom of the era helped usher in the most dramatic rise in quality of life, excess, and consumerism. The war’s end also brought unprecedented pride and prosperity to the American people, and nothing reflects the new wave of consumerism and progress more than the ads of the time. Spending power dramatically increased in the decade’s second half, with plentiful jobs and higher wages. Because of the new GI Bill, affordable housing was made available to returning war veterans for the first time. People were ready to embrace the idea of the American Dream.

The postwar era represented a flood of products and services for every need and occasion, reaching every corner of society. Everything from entertainment to travel and automobiles, alcohol and tobacco, fashion and beauty, and food and beverage was in high demand and within reach. This period opened the floodgates of buying as advertisers sought to meet the needs of a population recovering from years of rationing. This engaging collection edited by Jim Heimann dives into the frenetic, lively, and brilliant era of American life and advertising in the 1940s.

Языки издания: English, French, German

All-American Ads of the 40s (без автора) - фото №1

All-American Ads of the 40s (без автора) - фото №2

All-American Ads of the 40s (без автора) - фото №3

All-American Ads of the 40s (без автора) - фото №4

All-American Ads of the 40s (без автора) - фото №5

All-American Ads of the 40s (без автора) - фото №6

All-American Ads of the 40s (без автора) - фото №7

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Год издания2023
ИздательTaschen
ISBN978-3-8365-8858-4
Вес2081
Формат26.9 x 20.8 x 4.2
Возрастное ограничение16+
Тип обложкитвердая
Жанрграфический дизайн
Оформление обложкичастичная лакировка; суперобложка
ИздательствоTaschen
Количество страниц640
Количество книг1
Автор(ы)
Тип изданияподарочное


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Дизайн. Мода. Фотография Taschen

закладки (0) сравнение (0)

66 ms