CLIL. Content and Language Integrated Learning; Cambridge, 2013

  • Издатель: Cambridge
  • ISBN: 9780521130219
  • Книги: Методики преподавания английского языка
  • ID:13685969
Где купить

Сравнить цены

Последняя известная цена от 254 р. до 396 р. в 3 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно! Кэшбэк в Лабиринт до 7%

Наличие уточняйте
17.05.2024
Яндекс.Маркет
5/5
Кэшбэк в Яндекс.Маркет до 3.8%
Промокоды на скидку

Наличие уточняйте
16.05.2024
Более 10 лет мы занимаемся продажей компьютеров, ноутбуков и обслуживанием компьютерной техники.
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Промокоды на скидку

Описание

CLIL (Content and Language Integrated Learning) has emerged since the millennium as a major trend in education. Written by Do Coyle, Philip Hood and David Marsh and drawing on their experience of CLIL in secondary schools, primary schools and English language schools across Europe, this book gives a comprehensive overview of CLIL. It summarises the theory which underpins the teaching of a content subject through another language and discusses its practical application, outlining the key directions for the development of research and practice. This book acknowledges the uncertainty many teachers feel about CLIL, because of the requirement for both language and subject knowledge, while providing theoretical and practical routes towards successful practice for all.

Key features

An expert team of authors, each bringing additional specialised knowledge in the areas of ELT (Marsh), secondary education (Coyle) and primary education (Hood).

CLIL is written with both language teachers and subject teachers in mind, and considers the issues both groups have when undertaking CLIL.

A chapter on assessment, and another on materials development tackle these complex issues in depth, offering teachers and curriculum developers both theory and practical ideas.

The CLIL Teacher's Tool Kit by Do Coyle provides teachers with the framework and tools to plan a CLIL lesson, unit or module suited to their contexts, and then guides them through 6 stages for planning and implementing a successful CLIL programme.

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Год издания2013
ИздательCambridge
Автор(ы)
ISBN9780521130219
Обложкамягкая обложка
Кол-во страниц173


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Методики преподавания английского языка Cambridge

Книги: Методики преподавания английского языка

Категория 203 р. - 304 р.

Книги: Методики преподавания английского языка: другие издатели

закладки (0) сравнение (0)

9 ms