The Long Tail. How Endless Choice is Creating Unlimited Demand; Random House Business, 2009

  • Издатель: Random House Business
  • ISBN: 9781847940360
  • EAN: 9781847940360

  • Книги: Экономика. Бизнес
  • ID:12024633
Где купить

Сравнить цены

Последняя известная цена от 80 р. до 171 р. в 4 магазинах

В данный момент у нас нет информации о наличии данного товара в магазинах.
Вы можете поискать его на других площадках:

МагазинЦенаНаличие
Заказ от 800 рублей мы привезем бесплатно!

Наличие уточняйте
21.11.2024
Яндекс.Маркет
5/5
Кэшбэк в Яндекс.Маркет до 3.8%
Промокоды на скидку

Наличие уточняйте
25.06.2024
Повышенный кешбэк до 40%

Наличие уточняйте
05.09.2024
Крупнейшая в Беларуси оптовая и розничная торговая сеть строительных материалов и инструментов
Мы предлагаем профессиональную консультацию, вежливое обслуживание, честные цены и быструю и аккуратную доставку
Промокоды на скидку
Мы трудимся, чтобы предложить максимальный выбор: товаров, способов оплаты, вариантов доставки — и лучший сервис
Промокоды на скидку
24shop - это возможность приобрести все необходимое в одном месте
Домотехника
5/5
Быстрая доставка. Мы доставляем товар по всей Беларуси в удобное для вас время
Промокоды на скидку

Описание

The new economics of culture and commerce

What happens when there is almost unlimited choice? When everything becomes available to everyone? And when the combined value of the millions of items that only sell in small quantities equals or even exceeds the value of a handful of best-sellers?

In this ground-breaking book, Chris Anderson shows that the future of business does not lie in hits - the high-volume end of a traditional demand curve - but in what used to be regarded as misses - the endlessly long tail of that same curve. As our world is transformed by the Internet and the near infinite choice it offers consumers, so traditional business models are being overturned and new truths revealed about what consumers want and how they want to get it.

Chris Anderson first explored the Long Tail in an article in Wired magazine that has become one of the most influential business essays of our time. Now, in this eagerly anticipated book, he takes a closer look at the new economics of the Internet age, showing where business is going and exploring the huge opportunities that exist: for new producers, new e-tailers, and new tastemakers. He demonstrates how long tail economics apply to industries ranging from the toy business to advertising to kitchen appliances. He sets down the rules for operating in a long tail economy. And he provides a glimpse of a future that's already here.

The Long Tail. How Endless Choice is Creating Unlimited Demand - фото №1

Смотри также о книге.

О книге


ПараметрЗначение
Автор(ы)
ИздательRandom House Business
Год издания2009
ISBN9781847940360
Обложкамягкая обложка
Кол-во страниц267
ИздательствоRandom House Business
Тип обложкимягкая
Количество страниц267
Количество книг1
Возрастное ограничение16+
Жанрмировая экономика
Вес0.2


Отзывы (0)


Зарегистрируйтесь и получайте бонусы за покупки!


Книги: Экономика. Бизнес Random House Business

Категория 64 р. - 96 р.

Книги: Экономика. Бизнес

Категория 64 р. - 96 р.

закладки (0) сравнение (0)

9 ms